İntihar Odası (Türkçe Altyazılı) HD izle

50
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2Yorum yap

BENZER FILMLER
Poker Gecesi – Poker Night izle

IMDB Puanı: 6.4

514 izlenme
Dümensiz 2014 – Rudderless

IMDB Puanı: 7.5

449 izlenme
Reach Me 720-1080p HD izle

IMDB Puanı: 5.1

665 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“İntihar Odası (Türkçe Altyazılı) HD izle” filminde 29 Yorum bulunuyor.
  1. ugly girl - 1 hafta önce demiş ki:

    Bu zamana kadar bir çok korku filmi izledim yada dram veya gerilim hatta paranormal activityde bile bu kadar etkilenmedim çok güzel

  2. Dominikk - 2 hafta önce demiş ki:

    Etkilendiğim tek film.

  3. destiny - 4 hafta önce demiş ki:

    ya bu ne alt yazı falan düzeltin şunu yaa -,- :(

  4. xvayzet - 2 ay önce demiş ki:

    film 50 dk mı

  5. :( - 2 ay önce demiş ki:

    Alt Yazı Yok

  6. ada - 3 ay önce demiş ki:

    bu nee yaaa indir diyor inmiyor altyazı desen berbat bence sadece gösteriş için koymuşlar buraya!

  7. Slywia - 3 ay önce demiş ki:

    Sonunu anlamadım anlıyan varsa söyleyebilirmi?

  8. ceren - 5 ay önce demiş ki:

    çok yanlış var !! alt yazılar yanlış 1 bölümdeyim 2 ci bölümün alt yazısını gösterio o kadrda bekledim dolsun izliyim die ya of düzeltin lütfen

  9. Beyza - 6 ay önce demiş ki:

    çok fenaaaaa

  10. atarlı görl - 7 ay önce demiş ki:

    izlemek istiyorum artık Sonunda İzledim

  11. fadime - 7 ay önce demiş ki:

    filim güzel ama ilk önce ikinci bölümden birinci bölüme doğru izleyin ve filim belklediğim gibi çıkmadı :( üzüldüm

  12. Miray - 8 ay önce demiş ki:

    Süperrrr

  13. Songül Karakaş - 9 ay önce demiş ki:

    Film çok güzel de açıklama yanlış :D

  14. Ayşe Duygu - 9 ay önce demiş ki:

    ya bu ne lan kaç gündür arıyom adam gibi altyazılı olan yok izlemek istiyorum artık !!!

  15. Duygu Doğan - 9 ay önce demiş ki:

    ya altyazıyı değiştirin lan bi bok anlaşılmıyo?!!!!!

  16. Funda - 10 ay önce demiş ki:

    Altyazı kötü :/

  17. İsimsiz Görl - 10 ay önce demiş ki:

    Film çok güzel ama açıklama yanlış filmi 4 defa izledim süperdi amaa <3 :)

  18. Ebrar - 11 ay önce demiş ki:

    Hiç birşey anlamadım aslında film güzel ama siz çok bozmuşsunuz altyazısı bazı yrlerde var yanlışmı doğrumu hiçbirşey anlamadım :/

  19. slwiya - 11 ay önce demiş ki:

    Ya nasil izleniyo birisi solesin anlatsin

  20. Narry1817 - 11 ay önce demiş ki:

    Nerden izleyecegimi bulamadim

  21. Ahmet - 1 sene önce demiş ki:

    alt yazı olsun lütfeeen

  22. Dolunay - 1 sene önce demiş ki:

    altyazı acayip geç başlıyor.

  23. Rustam - 1 sene önce demiş ki:

    Allahtan hic diyise rusca…

  24. beyza - 1 sene önce demiş ki:

    yalnız ben pek anlayamadım bu filmin konusunu çok karışık

  25. Gamze - 1 sene önce demiş ki:

    Altyazı geç kalmış düzeltebilirmisiniz?

  26. Ayşe sena - 1 sene önce demiş ki:

    Altyazıyı düzeltebilirmsnz çok mrk ediyorum bu filmi??

  27. onur - 1 sene önce demiş ki:

    keşke vk playere yada başka bi siteye yükselseydiniz bu playeriniz hiç sevmedin cok yavaş hatal

  28. selin - 1 sene önce demiş ki:

    alt yazı koyaydınız keşke

  29. ilayda - 2 sene önce demiş ki:

    altyazısıda olaydı en azından ne dediğini anlasaydık iyi olcaktı.